vrijdag 25 januari 2013

Feest 16


                         Verjaardagsfeest graaf Vlad Dracul de Spietser   
                    (ergens in november/december)
                        
                    "Wil iemand hier misschien nog een saté?
 
                    Wat leuk om mijn verjaardag te gaan vieren!
                    Veel leuker met een groep dan met z'n twee
                    En beter dan dat hangen in 't café
                    Zo'n toffe fuif is echt een goed idee
                    Ik haal nog maar wat wijnen en wat bieren
                    Dan ga ik ook wat blokjes kaas versieren
                    En neem meteen wat borrelnootjes mee
                  
                    Wil iemand hier misschien nog een saté?
 
                    Maar als er iemand dronken loopt te tieren
                    Dan kom ik met een staak en roep: 'Touché!
                    Hemorrhoïden? Keelpijn? Anuspieren?
                    Dit werkt probaat; ook tegen diarrhee!"
                    En duw ik door tot aan zijn speekselklieren
 
                    Wil iemand hier misschien nog een saté?"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten