woensdag 30 januari 2013

Feest 21


                          1 april
 
                    Natuurlijk ik weer, ik ben steeds de klos
 
                    De baas zei nu meteen en zonder dralen
                    Ik pak de sleutels van mijn sleutelbos
                    Ontsluit met vakmanschap mijn stalen ros
                    Waarna ik trappend door de straten cross
                    Ik moet een boodschap doen en mag niet falen
                    Al blijk ik na een poosje te verdwalen
                    Ik ben nu eenmaal niet zo'n slimme vos
 
                    Natuurlijk ik weer, ik ben steeds de klos
 
                    De dag zit toch al vol met noodsignalen
                    Mijn veter zat vandaag al dikwijls los
                    Mijn wiel dat draait, hoor ik herhaalde malen
                    Maar ik fiets verder zonder blik of blos
                    Want ik moet voor een gulden kwartjes halen
  
                    Natuurlijk ik weer, ik ben steeds de klos

(foto: portret Joseph Moron, USA)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten