zaterdag 2 februari 2013

Feest 24


                        Valentijnsdag
 
                    Ik stuur elk jaar een kaart met Valentijn
 
                    Zie mij met zwier de ganzeveer hanteren
                    Met inkt van hemelsblauw ultramarijn
                    Ik schrijf de tekst op flinterdun velijn
                    De enveloppe - bloedrood marokijn-
                    Zal ik met een vergeet-mij-niet brocheren
                    Ik ga me niet met iets goedkoops blameren
                    Nee, ik gebruik het fijnste filigrein
 
                    Ik stuur elk jaar een kaart met Valentijn
 
                    Ik schrijf hoe ik in ijle hoge sferen
                    Hier in mijn eentje stilletjes verkwijn
                    Dan hoef ik nog alleen te adresseren
                    Wat zal het morgen weer een feestdag zijn!
                    Alleen nog mijn adres calligraferen
 
                    Ik stuur elk jaar een kaart met Valentijn   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten